برای بیماران با عملکرد کلیوی می توانید 43٪ جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

برای بیماران با عملکرد کلیوی می توانید 43٪ جلوگیری از دیالیز

برای بیماران با عملکرد کلیوی می تواند به بیماران Diálisis¿Para 43٪ مبتلا به نارسایی کلیه جلوگیری می توانید دیالیز جلوگیری از؟ همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز به عنوان یکی از رایج ترین راه برای از بین بردن علائم نارسایی کلیه، همچنین برخی از اثرات secundarios.Pero مردم امروز با کیفیت زندگی مربوط را، پس از آن شما می خواهید برای برخی از درمان های دیگر که نگاه امن تر و کارآمد تر.

آیا هیچ راهی برای کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز وجود دارد؟

در گذشته، پیوند کلیه تنها راه برای جایگزین diálisis.Pero امروز، با تکنولوژی پزشکی در حال توسعه است، کارشناسان اختراع کرده اند یک سری بر اساس طب سنتی چینی است که می تواند کمک به جلوگیری از درمان دیالیز، به خصوص میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، اثر فوق العاده هستند وجود دارد، اما شرط این است که بیمار باید درمان را قبل از کلیه های خود را به طور کامل شکست.

آیا بیماران کلیوی با عملکرد 43٪ می توانید دیالیز جلوگیری از؟

شکست در واقع، پس از آن که نکروز بافت کلیه از آن خواهد شد نمی توان به راحتی تعمیر. این است که، به عنوان بافت کلیوی هستند نکروز نیست، می توان با درمان زود هنگام تعمیر.

بیماران مبتلا به کلیه عملکرد 43٪، اگر چه کلیه خود را در برخی از خاص آسیب دیده، اما نه کاملا آسیب دیده، بنابراین شما هنوز هم یک شانس برای بهبود عملکرد کلیه و محافظت از کلیه باقی می ماند و می تواند کیفیت زندگی را افزایش می دهد داشته باشد.

اگر شما می خواهید برای جلوگیری از دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه یا علاقه مند به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام به طور مستقیم دکتر ما را ترک کنند، آنلاین می تواند به شما کمک کند در 24 ساعت، در پایان، از شما سپاسگزارم که وقت خود را.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: